Már 2011 óta gyárt villanyrobogókat a tajvani Gogoro, amelynek egyik erőssége, hogy a hazai piacán több mint 2500 akkumulátor-cserélő állomást üzemeltet, természetesen ezekhez is hozzáférnek a most bemutatott CrossOver nevű gép használói. Ennél nem csak a terepjárós felépítés – 14,2 cm-re növelték a hasmagasságot, megnövelték a terhelhetőséget – az újdonság, de az a védőfunkciót is betöltő külső acél váz, amelynek segítségével összesen 26 rögzítési ponton lehet kiegészítőket használni.

Maga a Gogoro is kínál különféle csomagszállító megoldásokat, de lehetőség van (illetve lesz, ha rááll az ipar) más gyártóktól származó felszerelések használatára is. Az is megtalálja a számítását, aki futárkodik, de az is, aki például szörfdeszkájával akar eljutni a nehezen megközelíthető tengerpartra. A Gogoro CrossOver alaphelyzetben 4 fedett tárolót kínál, a csomagszállítást ezen felül hátsó dobozzal, oldalsó táskákkal és első kosárral is lehet növelni. A 10 LE/196 Nm teljesítményű hajtómotort középre építik be, az széles szíjon át hajtja a hátsó kereket – ez jobb tömegeloszlást eredményez. Legfeljebb 30 km/órás sebességgel haladva a hatótávolság 150 km, a töltési időt nem közölték.