Szép és jó a szabadidő-autók divatja, de a PSA Csoport prémiummárkája, a DS inkább egy lépcsős hátú limuzinnal koronázza meg globális kínálatát. Annyiból nem újdonságról a DS9 névre keresztelt autó, hogy tavaly szeptemberben már láthattuk az első álcázatlan képeket.

Vannak utalások az 1955-ben bemutatott ősre, például a hátsó szélvédő mellett, a tető magasságában elhelyezett pozíciófények, de a látványos LED-es lámpák és a bőkezűen használt krómdíszítéseknek hála egyértelműen modern autóként azonosítható a DS9. Olyan jó munkát végeztek a formatervezők, hogy ha nem tudná az ember, hogy a kínai Peugeot 508L módosított orral és farral ellátott változatáról van szó, nem lehetne észrevenni a szoros rokonságot. Ebben nagy szerepe van a teljesen újratervezett belsőnek is, ahol a jellegzetes 3D-s kárpitokat, sportos vagy elegáns hangulatot találunk.

Háromféle hálózatról tölthető hibrid hajtást kínálnak majd, első körben a 225 lóerő rendszerteljesítményű elsőkerékhajtású hajtást adják. Másodikként érkezik majd ennek a továbbfejlesztett változata 250 lóerős rendszerteljesítménnyel, nagyobb elektromos hatótávolsággal, a csúcsot pedig az a 360 lóerő rendszerteljesítményű, összkerékhajtású rendszer jelenti majd, ami a Peugeot 508 Sport Engineered modellt is repíti majd.