Rajtautomatikával már a falábúak is képesek reprodukálni a gyári gyorsulást. De csak az opcionális automatával Rajtautomatikával már a falábúak is képesek reprodukálni a gyári gyorsulást. De csak az opcionális automatával

Az ausztráliai Holden modellváltásához igazodva megújult orral és farral tér vissza az angliai kereskedésekbe 2011. márciusában a Vauxhall VXR8. Új a hűtőrács, LED-es nappali menetfényekkel gyarapodtak a fényszórók, hátul a diffúzor-utánzat formájával a hűtőrácsot ismétlik. Nem lesz könnyű feltűnés nélkül közlekedni az autóval.

Az elöl MacPherson rugóstagos, hátul többlengőkaros felfüggesztés változatlan, de immár alapfelszerelés a Magnetic Ride Control változó lengéscsillapítás. Az elektronikus menetstabilizáló Rajtautomatikával gyarapodott, gondos teszteléssel garantálják, hogy padlógázra az autó a gyári értékhez képest legfeljebb 0,1 másodperces eltéréssel éri el a 96 km/h-s sebességet megfelelő időjárási körülmények között. Ez 4,9 +/- 0,05 másodpercet jelent. A 6,2 literes V8-as erőforrás teljesítménye 431 lóerő, nyomatéka 550 Nm, a végsebességet elektronika korlátozza 250 km/h-ra. A váltó hatfokozatú, alapáron kézi, felár ellenében automatikus, a mechanikus önzáró differenciálmű széria.

Otthonosabb a belső, és már a keresztgyorsulásról is tájékoztat Otthonosabb a belső, és már a keresztgyorsulásról is tájékoztat

Az utastérben elsőként az alapfelszerelésként adott bőrkárpitozás említhető, de az 5 colos központi kijelző is ott van az összes VXR8-ban. Utóbbi az Enchanced Driver Interface adatait is képes megjeleníteni, ez a versenypályán fontos információkat képes jelezni/rögzíteni, úgymint hossz- és keresztirányú gyorsulás, teljesítmény, köridő. Az autóhoz adott szoftverrel utólag, asztali számítógépen/laptopon is van lehetőség a sofőr teljesítményének elemzésére.

Nem lehet feltűnés nélkül megjelenni valahol az új VXR-rel Nem lehet feltűnés nélkül megjelenni valahol az új VXR-rel