A gyárak általában nem hozzák nyilvánosságra, milyen stádiumokon keresztül született meg egy autó végleges formája. Egyedül a Subaru az, aki következetesen közread rendes képeket a fejlesztés egyes fázisairól, a többiek általában titkolóznak. Most az Alfa Romeo Giulietta fejlődéséről látott napvilágot néhány érdekes fénykép.

Ezek alapján úgy tűnik, első körben csak egy erősebb Alfa 147 frissítésben gondolkodtak a formatervezők, a képek alapján az oldalfalat változatlanul hagyták volna – a maketten a bal oldalon egy, a jobb oldalon két utastér ajtó is van. Azt kell mondani, szerencsére, hiszen az új lámpáknak köszönhetően csak hízott volna a 147-es formája, amelynek modellfrissítésén vért izzadtak ahhoz, hogy karcsúbb legyen a megjelenése.

Azon is elgondolkoztak, hogy egyszerűen csak felfrissítik a 147-es formáját Azon is elgondolkoztak, hogy egyszerűen csak felfrissítik a 147-es formáját

Volt még fázis, amikor radikálisan új karosszériát képzeltek el az autónak. A kerek lámpák, a 145-ösre emlékeztető tető kialakítás önmagában még csak-csak elfogadható lenne, de valahogy nem sikerült harmonikus, az Alfa Romeo márka számára is elfogadható szintre hozni az összképet. Kicsit amerikaias, hogy a látvány mindenek előtt, szerencsére a makett építésen már nem jutott túl ez a változat.

Elölről még elmegy, de hátulról már nem túl harmonikus ez az elvetett Giulietta-terv Elölről még elmegy, de hátulról már nem túl harmonikus ez az elvetett Giulietta-terv

De nem csak a félresikerült köztes állomásokról vannak képek, hanem arról is, hogy a végleges formával az utolsó utáni pillanatban még futottak néhány kört, és különféle variációkat készítettek róla. Különösen ez utóbbi képeket szeretnék a nyilvánosság elől elzárva tartani a gyárak, hiszen sok esetben a termék félidejében esedékes modellfrissítés már megtalálható ezek között. Lehet, hogy így van ez az Alfa Romeo Giulietta esetén is?

Lehet, hogy köztük van a Giulietta modellfrissítés? Lehet, hogy köztük van a Giulietta modellfrissítés?