Alapvetően autóalkatrészek forgalmazásával foglalkozik a japán Autobacs Seven nevű vállalkozás, amely korábban egy ideig már megpróbálkozott az autógyártással is – az anyagi nehézségekkel küzdő Tommykaira céget vette át, és annak tudásával készítette el a Garaiya nevű sportkocsit (amivel 10 éven át versenyeztek a japán Super GT bajnokságban, de 1 utcai példányt se értékesítettek…). Most újra megpróbálkozik az autógyártással, egészen pontosan befektetett az ASF-EV nevű japán startupba, amely egy kei-kategóriás, akkumulátoros-elektromos haszonjárművet fejlesztett, amelyet a kínai Guangxi segítségével gyárt. Az Autobacs Seven némi anyagi támogatás mellett a jármű forgalmazását és szervizelését fogja megoldani a meglévő hálózatának segítségével.

Az ASF 2.0 elnevezésű haszonjármű karosszériáján belül 1690 mm hosszú, 1343 mm széles és 1230 mm magas rakteret alakítottak ki, amelyhez 3 irányból lehet hozzáférni (2 tolóajtó oldalt és hátsó ajtó), a raktérpadló első része alatt további tárolókat alakítottak ki – a rakodómagasság 660 mm – a teherbírás 350 kg. A 30 kWh kapacitású akkumulátorral 209 km a szabványos hatótávolság,