Közel öt méter hosszú a Fiat önhordó karosszériás, duplafülkés pickupja, a Dél-Amerikai piacon megvásárolható Toro modellfrissítésekor felfelé bővítették a kínálatot. Ehhez pedig rögtön egy új orrot és egy műszerfalat is készítettek a Ranch és Ultra felszereltségek számára, nagyobb lett a hűtőrács, az érintőképernyőt pedig az élére állították.

Amíg alapesetben 7 vagy 8,4 colos képátlójú érintőképernyő van a műszerfal közepén, addig az élére állított darab 10,1 colos képátlójú, és elhelyezkedése miatt rögtön számos fizikai kapcsolót is kivált a középkonzolon. Többféle internet előfizetést is kínál a Fiat, az alapcsomag rádió/hangoskönyv hallgatásra alkalmas, a középső csomagban élő közlekedési információk is vannak, a legdrágábban pedig már rajzfilm-adót is lehet nézni (a hátsó üléseken). Továbbfejlesztették az elektromos rendszert, a fejegység távolról is frissíthető, a blokkolásgátló már már terep-ABS funkcióval is rendelkezik, elsőkerékhajtásnál változó beavatkozású menetstabilizáló van a fedélzeten, teljesen LED-es a világítás.

Az is a Fiat Toro felfelé pozicionálását jelzi, hogy már csak automatikus váltóval kínálják a típust, elsőkerékhajtáshoz hatfokozatú, összkerékhajtáshoz kilencfokozatú egységet adnak. Az alapmotor az 1,8-as szívómotor, ami csak elsőkerékhajtással és alapfelszereltséggel választható, itt opciós, egyébként pedig automatikusan adják az 1,3-as turbómotor benzin-alkohol vegyes üzemű változatát, ami 180 (alkohollal 185) LE teljesítményű, nyomatéka 270 Nm – utóbbi értéket már 1750/perces fordulaton tudja a blokk. A dízel a 2,0 literes Multijet 170 lóerővel