Normál esetben az előd karosszériájában tesztelik az új modellgeneráció technikáját, de jelen esetben nem feltétlen erről van szó, hiszen azért van némi külső változás is a Volkswagen Magotan – Európában Passat – karosszériáján, olyan fényszórót kapott, amelyben folytatódik a hűtőrács díszléce; az utód fejlesztésénél ilyen apróságokra nem pazarolnak pénzt és időt. De vissza a belsőhöz, ami a márka villanyautóihoz igazodik, megszabadulnak a fizikai kapcsolóktól, helyettük egy óriási érintőképernyő kerül középre, a kormány mögött egy viszonylag nagy méretű digitális kijelző tájékoztatja a sofőrt.

A Passattal egy időben az eggyel kisebb méretű, Lavida nevű kompakt szedán belsejét is sikerült lefényképezni, és érdekes látni, hogy itt viszont megtartották a hatalmas méretű központi érintőképernyő alatt a klasszikus, 3 tekerős klímakonzolt; ennek a modellnek azért a szellőzése nem annyira automatizált, mint a Passaté. Ennél a modellnél is hasonlóan minimálisak a külső változások, mint a Magotan esetén, és a Lavida esetén biztos, hogy csak modellfrissítésről van szó, nem generációváltásról.