Alaposan felfrissítették a Ford Mustang Mach-E technikáját, házon belül fejlesztették az új hátsó hajtómotort, ami változatlan teljesítmény mellett könnyebb és nyomatékosabb. Ez és az akkumulátor tökéletesített termikus menedzsmentje tette lehetővé a Performance Upgrade nevű csomag megjelenését, ez széria a Rally modellnél és opciós a GT-nél. A 2 hajtómotoros összkerékhajtás rendszerteljesítménye 487 LE/813 Nm, Performance Upgrade-del 487 LE/949 Nm. Az opciós nyári abroncsokkal (szériában négyévszakos abroncsokat adnak) a normál Mach-E GT 3,8 másodperc, a Performance Upgrade-es mindössze 3,3 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás tempóra. A Rally változat gyorsulási száma 3,4 másodperc, annál nincs alternatívája a négyévszakos Michelin CrossClimate2 abroncsoknak. A Performance Upgrade nem csak a vásárláskor, de később is aktiválható a megfelelő összeg megfizetését követően.

Változatlan a 72 vagy 91 kWh kapacitású akkumulátor, de sikerült 20%-kal javítani a villámtöltési időkön. Az új hátsó hajtómotorral és szoftveres optimalizációval sikerült 16-32 km-rel növeli a szabványos hatótávolságot. Átalakították az egyes felszerelések tartalmát annak megfelelően, hogy mire költöttek eddig a vásárlók, a GT modellnél már alapáras a Ford Performance első ülés, a MagneRide elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, a Brembo fékek – aki különlegességre vágyik, annak ott a Bronze megjelenési csomag. A Ford Mustang Mach-E vásárlók annak is örülhetnek, hogy a saját BlueOval hálózat mellett már a Tesla Supercharger villámtöltőket is használhatják, ami 15 000 villámtöltőhöz ad hozzáférést az Egyesült Államokban.