A Twizy jóvoltából a Renault eddig is jó pozícióval rendelkezett a mikromobilitási piacon, az immár Mobilize márka alatt pedig ki akarják szélesíteni az elérhetőséget. Ennek érdekében megmutatták a Duo nevű mopedautót, amelynél a legnagyobb újdonságot a nagyobb méretű kerekek mellett a zárt utastér jelenti, ennek rögtön elkészítették a haszonjármű változatát is Bento néven.

A gyártást 50%-ban újrahasznosított forrásból valósítják meg, és a jármű 95%-a teljesen újrahasznosítható. A csővázra anyagában színezett és nem fényezett műanyag karosszériaelemeket szerelnek, a fényezéssel például az autómegosztó megjelenését lehet megjeleníteni. Minimális alapterületet igényel a jármű, hossza2,43 méter, szélessége 1,3 méter és 1,46 méter magas – egy normál parkolóhelyen keresztben beállva 3 Mobilize Duo (Bento) is elfér. A vezetőülés 20 cm-es sínen mozog, hogy megkönnyítse a hátra beszállást, mindkét oldalán van hely kézitáska/szatyor elhelyezésére, készül majd mozgássérültek számára optimalizált – kerekesszék tárolóval és kézi vezérléssel ellátott változat is.

2023 végén indul a forgalmazás, előfizetéses formában vagy hosszú távú lízing keretében lehet majd hozzájutni, de autómegosztó szolgáltatások is várhatóan sokat vásárolnak majd belőle. 2024 elejétől hátul tárolódobozzal (700 liter hasznos raktér) rendelkező haszonjárműként, Bento néven is elérhető lesz majd az apróság, amely az eddigihez hasonló módon 45 km/óra és 80 km/óra csúcssebességű változatban készül, és akár 140 km is lehet a hatótávolságuk.

De még ennél kisebb járművet is bemutatott a Mobilize, igaz, a Solo elnevezésű 1,37 méter hosszú egyszemélyes egyelőre csak tanulmány. A 3 kerekű, az időjárás viszontagságaitól az egyik oldalról védett ülést legfeljebb 25 km/órás tempóra tervezték, a hajtást az első kerekek végzik, míg a kormányzást a hátsó kerékkel oldják meg. Az elektromos rollerek egykerekű mobilitási eszközök ellenfelének szánják a Solo-t, amelynek belsejét-külsejét egyszerűen, slauggal lehet tisztítani. A Duo-hoz hasonlóan ezt is 50%-ban újrahasznosított anyagból készítik és 95%-ban újrahasznosítható életciklusa végén, újdonság, hogy az akkumulátor kivehető, és otthon (irodában) konnektorról tölthető.

A Mobilize arra is gondolt, hogy az elektromos mikromobilitás várható robbanásszerű fejlődése a töltőpontok számának növekedését is jelenti, ezért elkészítették a könnyen telepíthető Ileo nevű totemoszlopot, amelynek a segítségével akár autók (22 kW teljesítmény), elektromos kerékpárok mellett akár kütyük is tölthetőek – például amíg a jármű töltésére vár az ügyfél. A villanyautókból kiszerelt akkumulátorok második életüket töltik majd az Ileo-ba szerelve, a töltésről a hálózati csatlakozás mellett az időjárás ellen némi védelmet nyújtó tetőre szerelt napelemek gondoskodnak.