Pár nappal azt követően, hogy a Rolls-Royce bejelentette a Coachbuilding műhely indulását, máris megmutatott egy példát arról, hogy miféle alkotásokat képesek megvalósítani. A Boat Tail, azaz csónakfarok névre hallgató autó azoknak szól, akiknek egy sorozatgyártású Rolls-Royce is túlságosan személytelen alkotás.

Ennél az autónál nem a helyváltoztatás a lényeg, hanem a kellemes időtöltés azt követően, hogy megérkezett a céljához az ember. A múlt század harmincas éveiig bezárólag volt sláger a csónakfarkú karosszéria, amikor a Rolls-Royce még nem is foglalkozott karosszériaépítéssel, ezt a korszakot idézik meg a modern kabrióval; az volt a megrendelő kérése, hogy a gyűjteményében levő klasszikus autónak legyen egy modern társa a garázsban. Nem a csúcsos befejezést, hanem a manapság slágernek számító napozófedélzetet mintázták a hátsónál, a fa borítás valójában két oldalra felnyitható fedél, és így hozzáférhetővé válnak a kellemes tengerparti időtöltést szolgáló kempingfelszerelések. Az árnyékról a megfelelő lyukba döfhető napernyő gondoskodik.

A kecses arányoknak köszönhetően 5,8 méterre nyújtózkodik a Rolls-Royce Boat Tail karosszériája, amelyen olyan finomságokat lehet felfedezni, mint a karosszéria alsó részén a vízszinteshez képest 55°-ban emelkedő látható szénszál-minta a műanyagban, amivel a hajók által keltett orrhullámot idézik meg. A kesztyűtartóban egyébként egyedi tokban rejtőzik a Rolls-Royce által a Montblanc-tól megrendelt egyedi töltőtoll, ez egy meglepetés volt az autógyártól, mert tudták, hogy az ügyfelük szenvedélyesen gyűjti a tollakat. Ez az egyébként méregdrága figyelmesség valójában nem is okozott olyan nagy érvágást a Rolls-Royce-nak, hiszen 20 millió fontot, azaz 9,1 milliárd Ft-ot fizetett a megrendelője a Boat Tail kabrióért.