A Genfi Autószalonon mutatkozik be a felfrissített Mazda6-os kombiváltozata, amelyről egyelőre nem sokat tudni, hiszen korábban az észak-amerikai lépcsős hátút ismerhettük meg, ahol a turbós Skyactiv benzines megjelenése volt a nagy hír. Japánban közben megkezdték a CX-5-ös szabadidő-autó új generációjának módosított változatának forgalmazását, igen, kevesebb mint egy évvel a piacra dobás után máris változtattak a japánok.

A 2,0 és 2,5 literes szívó négyhengeres új befecskendezőszelepeket és dugattyúkat kapott, a motorvezérlő rendszerét is lecserélték, aminek eredményeként pontosabban adagolja az üzemanyagot a számítógép, ami alacsonyabb fogyasztást eredményez. A 2,2 literes turbódízelnél lecserélték a dugattyúkat és a változó geometriás turbófeltöltőt, a teljesítmény 175 LE/420 Nm-ről 190 LE/450 Nm-re emelkedett. Várhatóan ezeket a felfrissített motorokat kapja majd a friss európai Mazda6-os is.

A Mazda CX-5-ösnél ezen felül 360°-os képet adó körkamera rendszer is rendelhető, a kárpitokat is lecserélték, és az elektromos mozgatású csomagtérfedél immár az alapváltozathoz is elérhető felár ellenében.