Minden Porsche tudja azt, amit a gyár ígér, akár egymás után többször is – például ügyfélnapokon zokszó nélkül produkálják órákon át a rajtautomatás gyorsulásokat a sportkocsik. Itt jön a képbe a Car and Driver nevű kiadvány, ami rendszeresen leméri a hozzájuk eljutó tesztautók menetteljesítményeit, és azzal szembesültek, hogy a 2023-as Porsche Taycan Turbo S gyorsabb lett a korábbiaknál, hardveres változást azonban nem találtak. Egy gyors kérdés után kiderült, hogy a gyár frissítette a szoftvert, ami már nem csak 3 másodpercig engedi csúcsteljesítményen dolgozni a hajtómotorokat, hanem tartósan. A 0-96 km/óra sprint ideje nem változik, hiszen az eddig is benne volt a 3 másodperces teljesítményablakban, azonban ezt követően nem mérséklődik a gyorsulás. A 0-145 km/óra sprint 4,9 másodpercről 4,7 másodpercre javul, a 0-193 km/óra 8,8 másodperc helyett csak 8,3 másodpercig tart, míg a 0-241 km/óra sprint 15,2 másodperc helyett 14,2 másodpercig tart. Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a Porsche mérnökei kiderítették, hogy nem okoz problémát a villanymotoroknak a tartós csúcsteljesítményen járatás, ezért engedték szabadjára az autó teljes tudását egy szoftverfrissítéssel. A javulás egyébként Sport Plus módban, rajtautomatika használata mellett mérhető, csak ebben az esetben engedi szabadjára a lovakat a Porsche Taycan Turbo S.