Mivel egyre fontosabb a vásárlók számára az autók alacsony fogyasztása, a Subaru úgy döntött a soron következő modellváltásnál szétválasztja az Impreza és a WRX/STI modelleket.

Utóbbiak továbbra is ugyanarra a padlólemezre épülnek, mint a kompakt autó, de attól eltérő karosszériát és belső teret is kapnak. Ezeknél a modelleknél a teljesítményen lesz a hangsúly, míg a normál Imprezánál az alacsony fogyasztáson. Az immár külön modellként 2012 végén megjelenő WRX és STI új motort kap, valószínűleg a Japánban már régebb óta elérhető, kétliteres, négyhengeres turbómotorral folytatják pályafutásukat Európában és Észak-Amerikában. Az STI több mint 300 lóerős lesz, a WRX nagyjából 250 lóerő környékén marad.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!