A Suzuki indiai kínálatában már jelenleg is 5-féle szabadidő-autó van (S-Presso, Ignis, Vitara Brezza, Grand Vitara, XL6), így egy eddig be nem töltött rést kerestek a legújabb versenyzőnek, így lett szabadidő-kupé a Fronx. Ennél ugyan az összes külső karosszériaelemet lecserélték, megkapta a vízszintesen kettéosztott fényszórókat, a kiszélesített kerékjáratokat, de a lemezek alatt a Suzuki Baleno rejtőzik, a legtöbb üveg is csereszabatos a kisautóval. A rokonság az utastérben nyilvánvaló, hiszen a díszektől eltekintve változtatások nélkül veszik át a műszerfalat.

Érdemben nem is növelték meg a magasságot, amíg a Baleno 1500 mm magas, a Fronx 1550 mm-en tetőzik, de utóbbinál alapfelszerelés a tetősín, ami nagyjából le is fedi a bővülést. Mivel a Nexa prémium-hálózaton belül árulják, a felszereltség felemás: széria a digit klíma, de alapból csak halogén lámpákat adnak, az érintőképernyős fejegység a második szinttől jár, a LED-es világítás a harmadiktól, a negyedik szinten adnak USB-töltőket, vezetéknélküli töltőt, a csúcs szinten adják a tempomatot, a körkamerát, a fel-a-fejjel kijelzőt és a kétszínű fényezést.

Alapesetben az 1,2 literes szívómotort (90 LE/113 Nm) kapja a Suzuki Fronx, a két felső szinten választható az 1,0 literes turbómotor (100 LE/148 Nm), előbbinél 5 fokozatú robotváltót adnak felár ellenében, utóbbinál 6 fokozatú hagyományos automatát – minden esetben alapfelszerelés a 12 voltos lágyhibrid rendszer. Érdekes módon a márkakereskedésekben már gyűjtik a megrendeléseket, annak ellenére, hogy a vételárakat majd csak áprilisban árulják el.