Harciasabb megjelenéssel, digitalizált belsővel folytatja pályafutását az Audi SQ7 TDI, amely megtartja az eddig is használt 4,0 literes V8-as TDI-t. Ennél egy elektromos légsűrítő és két turbófeltöltő is segíti az égésterek megtöltését, a csúcsteljesítmény változatlanul 435 lóerő, a maximális nyomaték 900 Nm.

Ezek után nem meglepetés, hogy a menetteljesítmény-adatok se változnak, a 0-100 km/óra gyorsulás 4,8 másodpercig tart, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. Alapfelszerelés a hátsó Sport-differenciálműves összkerékhajtás, az összkerék-kormányzás, az aktív oldaldőlés-szabályozás, a 20 colos felnikre 285/45-ös abroncsokat szerelnek. Alapáron 400 mm-es acél féktárcsák lassítanak az első tengelyen és 370 mm-esek a hátsón, extraként kérhetőek 420 mm-es karbon-kerámia tárcsák előre és 370 mm-es tárcsák hátra. Az ősszel kerül a márkakereskedésekbe a megfiatalodott Audi SQ7 TDI.