Egy kicsit átalakították a formatervezők a Mahindra Bolero Pik-Up kisteherautó orrának megjelenését, de csak a rend kedvéért, az igazi változások az utastérben történtek.

Itt egyfelől kétszínű lett a műszerfal, új a váltógomb, és ami talán a legfontosabb a földeken dolgozó embereknek, a padlókárpit egyszerűen kiemelhető, és az autón kívül slauggal tisztítható lett, tehát könnyen eltávolítható a sár. Ezen kívül még a mobiltelefon-tartó, az elektromos töltő-csatlakozás érdemel említést. A raktér mérete változatlan (2,54×1,7 méter), a terhelhetőség 70 kg-mal, 1,25 tonnára emelkedett – kerekenként eggyel több lapot kaptak a laprugók.

A 2,5 literes turbódízel immár a BS3-as (Euro 3-as) károsanyag-kibocsájtási előírásokat teljesíti, teljesítménye 62 LE/195 Nm, és továbbra is négyfokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik hozzá. Extraként motorleállító is kérhető, amivel 7,2 l/100 km-re csökken a Mahindra Bolero Pik-Up fogyasztása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!