Kétszínű fényezéssel retrós a megjelenés, és ezúttal hagytak helyet az 1,0-1,4 literes motoroknak is az autó orrában Kétszínű fényezéssel retrós a megjelenés, és ezúttal hagytak helyet az 1,0-1,4 literes motoroknak is az autó orrában

Most még egy kicsit korai arról beszélni, mikor lehet majd megvásárolni az új Lupo műszaki alapjára épülő kisautó-kategóriába tartozó egyterűt, a retrós elemek miatt Bullinak nevezett járművet, ezért egyelőre elektromos hajtással hívják fel rá a figyelmet.

Nagy dobásra készül a Volkswagen, a négy méter körüli buszlimuzinok között egy retrós vonásokat magán viselő autóval akar piacra lépni. Az egyedüli újdonság, hogy az eddigi tanulmányokkal ellentétben most már egy szériaközeli autóról van szó, olyanról, amelynek elég nagy motorteret hagytak ahhoz, hogy ott elférjenek a jól ismert TSI és TDI motorok.

Egy centi híján négy méter hosszú az új Bulli Egy centi híján négy méter hosszú az új Bulli

A sorozatgyártásra azonban még várnunk kell egy keveset, a találgatások megelőzése miatt ezért egyszerűen elektromos hajtást kapott a genfi tanulmány. A 115 lóerő, 270 Nm teljesítményű elektromotorral egy feltöltéssel legfeljebb 300 km-re képes eljutni a Bulli, amely hat utasnak és 370 liter csomagnak tud helyet biztosítani a fedélzeten.

Középkonzol helyett egy iPad számítógép került a műszerfalra Középkonzol helyett egy iPad számítógép került a műszerfalra

Ehhez szükség van a rendelkezésre álló hely lehető legjobb kihasználására, ezért például középkonzol helyett egy iPad-et raktak a műszerfal közepére – nem csak navigálni tud így az autó, de a fedélzeti rendszereket – például szellőzés – is a hordozható számítógép segítségével lehet vezérelni. A szériaváltozatban várhatóan normális középkonzolt és váltókart is találunk majd, így a hat személy szállításának lehetőségéről le kell majd mondanunk.

A doboz forma előnye: az ülések mögött 370 literes csomagtér marad A doboz forma előnye: az ülések mögött 370 literes csomagtér marad