Apró részletekig menő munkával alakították át a V8-as motorral szerelt Lexus RC F kupét. Hátul tömör rúd helyett csőből készültek a féltengelyek, elöl a kipufogó-leömlők és a korábbinál kisebb méretű légkondi-kompresszor csökkenti a tömeget. Az első futómű több alkatrészét alumíniumra cserélték, a hátsó felfüggesztés és a kormánymű szilentjeit merevebbre cserélték. A fejlesztőmérnökök még azt is a dinamika javításához sorolják, hogy a merevebb motortartó bakoknak köszönhetően jobb a gázreakció, hiszen kevesebb időt tölt oldalra billenéssel az erőforrás, még ha ez az idő számszerűen nem is nagyon kifejezhető.

Az 5,0 literes szívó V8-as teljesítményét 5 lóerővel, nyomatékát 8 Nm-rel növelték (472 LE/536 Nm) az átalakított szívócsatorna és az alacsonyabb (3600/perc helyett 2800/perc) fordulaton aktiválódó másodlagos szívócsatornának köszönhetően. A nyolcfokozatú automatikus váltóhoz nem nyúltak, de a végáttételt megnyújtották (2.93 helyett 3.13). Aggódni nem kell, rajtautomatika segít a korábbinál jobb gyorsulás elérésében, a Michelin Pilot Sport 4S abroncsokkal szerelt Lexus RC F 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. A gumiknál egyedi a keverék és a mintázat is annak érdekében, hogy azok csökkentsék az alulkormányzottsági hajlamot és javítsák a tapadást.

Limitált darabszámban készül majd a Track Edition változat, amelynek megalkotásában a Super GT és IMSA bajnokságokban versenyző csapatok visszajelzései segítettek. Karbonból készítettek légterelőket az első lökhárító alá, az aktív hátsó szárny helyett rögzített, 26 kg-mal nagyobb leszorító-erőt termelő hátsó szárnyat alkalmaznak.

Mintegy 70-80 kg-mal csökkentik a tömeget a normál RC F-hez képest többet között Brembo karbon kerámia fékek alkalmazásával, a 19 colos kovácsolt alumínium BBS felnikkel. A tető, a motorháztető, a hátsó ülés mögötti merevítő és a lökhárítók belső merevítése is karbonból készül, a kipufogódobok és végződések titánból vannak. Az utastérben vörös bőr, Alcantara és karbonbetétek teszik különlegessé a Lexus RC F Track Editiont.