Még csak prototípusként volt kiállítva a müncheni IAA-n az Audi Q6 e-tron, de a belsejét már mindenféle álcázás nélkül mutogatták, mert a PPE (Premim Platform Electric) műszaki alapra épülő, az E2 digitális architektúrát használó szabadidő-autónál alkalmazzák a legújabb irányelveket. Mindent az utasok igényeinek és kívánságainak rendelnek alá, ami a digitális átállás közben leginkább még több kijelzőt és jobb kezelhetőséget jelent, de azért az anyagoknál is van változás – változatlan minőségérzet mellett újrahasznosított/megújuló forrásból származó anyagokra térnek át.

Szabadon álló, ívelt üvegpanel mögé kerül a 11,9 colos képátlójú műszeregység és a 14,5 colos képátlójú központi érintőképernyő, az anyósülés előtt egy 10,9 colos képernyőt építenek a műszerfalba fényes fekete burkolat mögé, így deaktiválva „eltűnik” ez a monitor. Az opciós fel-a-fejjel kijelző az Audi eddigi legnagyobb képet adó ilyen egysége lesz. Az E3-as digitális architektúra nagy számítási kapacitását kihasználva sokat fejlesztenek a beszédvezérlésen (nincs információ magyar nyelv megjelenéséről), az Android Auto alapú operációs rendszer folyamatos online frissítéseket kap majd.

A hivatalos leleplezésre még várni kell egy keveset, de azt már elárulták, hogy az Audi Q6 e-tron csomagtere alaphelyzetben 526 literes, ami a 40:20:40 arányban osztott hátsó ülés ledöntésével 1529 literesre bővíthető. A kocsi orrában 64 literes tárolót alakítottak ki, ez bőven elég a töltőkábel(ek)hez. Győrben, az Audi Hungaria üzemében gyártják majd a hajtómotorokat ehhez a típushoz (és a jövőbeli PPE alapú modellekhez), egy 15 000 négyzetméteres területet alakítottak át erre a célra, ahol mintegy 700-an dolgoznak a hajtómű-egységen.