Kifejezetten a saját igényeire fejlesztette ki a Deutsche Post a StreetScooter nevű akkumulátoros-elektromos haszonjárművet, azonban a meglehetősen fapados kivitelű járművet nem sikerült érdemi számban értékesíteni külső vevőknek, és az utóbbi évben a Ford Transit alapján kínált StreetScooter XL akkumulátoros-elektromos haszonjármű se lett kereskedelmileg sikeres. A Deutsche Post megpróbálta saját lábaira állítani a vállalkozást, a Teslától csábított el igazgatót a kereskedőhálózat kiépítésére és a kínai Chery-vel folytatott előrehaladott tárgyalásokat a távol-keleti gyártás megteremtésére, azonban most mégis úgy döntöttek, hogy nem finanszírozzák tovább a vállalkozást. Az idén még több ezer darab StreetScootert készítenek a Deutsche Post számára, de ezt követően bezárják a céget, elbocsátják a több száz alkalmazottat, ami 300-400 millió euró közötti egyszeri kiadással jár majd. A Deutsche Post flottájában jelenleg 11 000 StreetScooter szolgál, ami még az idén 2-3 ezer darabbal bővül.