Egy tőről fakad az olasz Iso által kifejlesztett, de a BMW révén ismert buborékautó két modern változata, az összeveszést követően a csapat egyik fele Svájcban megcsinálta a modernizált Microlino-t, míg az Artega felvásárlásával a német Electric Brands startuphoz került a retrós megjelenést hangsúlyozó Evetta. Utóbbi mopedautónak most debütált a sorozatgyártású változata, az első példányok átadására 2023 végén kerítenek majd sort.

Nem csak megjelenésében idézi a klasszikus buborékautót az Evetta, de itt megtartották az alvázas felépítést – ennek köszönhető, hogy a zárt mellett nyitott és teherautó felépítmény is választható –, és a kormánykerék az első ajtóval együtt tárul fel, megkönnyítve a beszállást a vezető számára (a kabriónál nem, ott oldalról van a beszállás). Minden változat megfelel az L7e kategóriának, tehát mopedautóról van szó, a hajtómotor 20 LE tartós, 30 LE csúcsteljesítményű, 90 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé. Alapesetben 14 kWh, extraként 18 kWh kapacitású akkumulátort adnak, amivel a hatótávolság elérheti a 240 km-t. A zárt változat 2,45 méter hosszú, 1,42 méter széles, 1,46 méter magas, a zárt változat tömege 655 kg.

A piaci rajtnál választható az Evetta Prima nevű limitált széria, amelyből 1954 példányt készítenek és 19 540 euróért adják – az Isetta debütálására utalnak –, az alapkivitel egyébként 16 000 euróba kerül, a teherautóért 18 500 eurót kérnek, a kabrió ára 33 333 euró. Az Electric Brands Göttingenben fogja gyártani a villanymotoros mopedautót, évi 5000 darabos Evetta-értékesítéssel számol eleinte, és reményei szerint ez majd évi 30-40 ezer autóra emelkedik.