Hamarosan Kínába is megérkezik a Kia aktuális kompakt modellje, azonban az ottani vásárlói preferenciáknak megfelelően kicsit átalakítják a megjelenését, nagyobb lesz a tigrisorr-hűtőrács. Megtartják az eddig is használt K3 nevet a lépcsős hátú autónál, az alapmotor 1,5 literes szívó lesz, amelynek alternatívája az 1,4 literes turbó, illetve már kezdettől fogva elérhető lesz plug-in hibrid hajtással is az autó.

Meglepetés nincs, a Niro PHEV-ben is alkalmazott hajtást kapja a lépcsős hátú változat, amely így rögtön azt is bebizonyítja, hogy akár az európai Ceed is készülhetne ilyen környezetbarát, a zöld rendszám használatát lehetővé tevő hajtással. Várhatóan a Pekingi Autószalonon leplezik le az új Kia K3-ast, amelynek sorozatgyártása nem sokkal ezt követően, még a nyáron megindul.