Noha pár héttel ezelőtt már láthattuk az Audi TT RS-t mindenféle álcázás nélkül, hivatalosan az még nem létezik, úgyhogy a végső tesztelést végző pilóták legfontosabb dolga a balesetet követően az autótakaró rárakása a részben álcázott karosszériára – eltakarva egyébként a hátul futófényes irányjelzőket (vészvillogó) –, szerencsére személyi sérülés nem történt.

A balesetet pillanatát nem látni a videón, így csak sejteni lehet, hogy besokallt az egyik kanyarban a sofőr, ránézésre az autó bal hátsó részét vágta oda a szalagkorláthoz úgy, hogy kitört a helyéről a kerék – abból kiindulva, hogy a trélerre való felálláskor furán balra csúszik a kocsi eleje, amikor a csörlővel húzzák, lehet, hogy az általunk nem látott jobb első részen is van valami futómű-probléma. A hírek szerint az lesz a nagy különbség az RS3 és a TT RS között, hogy utóbbihoz hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót is lehet majd kérni, míg előbbi szériában kapja a dupla kuplungos váltót.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!