A Renault anno úgy tervezte, hogy az Opellal történt szakítást követően a Fiat által Talento néven forgalmazott változattal pótolja a kieső termelést a Trafic modellt gyártó üzemben, aztán létrejött a Stellantis, és nyilvánvalóvá vált, hogy nem lesz nagy jövője ennek az átmárkázott modellnek. Most az oroszországi Kaluga városában található összeszerelő üzem kapcsán derült ki, hogy a Fiat feltámasztja a Scudo nevet annál a haszonjárműnél, ami a Citroën Jumpy/Opel Vivaro/Peugeot Expert testvérmodellje lesz. Jelenleg is az úgynevezett K0 haszonjármű az egyik hangsúlyos terméke a kalugai üzemnek, itt a gyártósoron készítik a Dangel-féle összkerékhajtással szerelt változatokat, de az átmárkázásnak köszönhetően itt készül az előző generációs Peugeot Partnerből szabott Opel Combo is. A sajtóközlemény szerint a helyi- és exportpiacokra is készítik majd a Fiat Scudo típust, amiből évi 30 000 darabot akarnak exportálni, annak érdekében, hogy kellő darabszámban tudjon termelni az orosz Stellantis üzem, ezer fővel növelik a dolgozói létszámot.