Amíg nálunk már az új Škoda Octaviát lehet megvásárolni, Oroszországban még csak most készülnek a generációváltásra – továbbra is helyben gyártják majd az ott értékesített példányokat. Ennek köszönhetően nincs rákényszerítve a kis lökettérfogatú turbómotorokra, így a helyi igényeknek jobban megfelelő választékot kínálnak. Az alap az 1,6-os 16 szelepes szívómotor lesz 110 lóerős teljesítménnyel, ötfokozatú kézi kapcsolású vagy hatfokozatú automatikus váltóval, aztán az 1,4-es turbómotor következik 150 lóerővel, utóbbihoz hatfokozatú kézi kapcsolású vagy nyolcfokozatú automatikus váltót kínálnak, a csúcs a nálunk is elérhető 2,0 literes TSI 190 lóerővel és hétfokozatú DSG váltóval. Továbbra is a GAZ csoport Nyizsnij Novgorodi gyárában készül majd az orosz piacra szánt Škoda Octavia, csak ötajtós karosszériával, mert a piackutatás szerint a kombira nincs igény.