A Genfben bemutatott SIV-1 közepes méretű szabadidő-autó tanulmányhoz képest egy számmal nagyobb a Szöuli Autószalonon leleplezett Ssangyong LIV-1, amely utánozza a stílust, csak masszívabb darab.

Nagyobbak a fémfelületek, de a jelenlegi autókhoz képest egyszerű, letisztult a megjelenés. Utóbbi csak keveset fog változni a sorozatgyártás megindulásáig, hiszen csak a hatalmas üvegtetőt fogják hagyomány fém darabbal helyettesíteni. A kínálatban egyébként az alvázas Rexton és a Rodius egyterű között helyezkedik majd el az autó, amely önhordó karosszériás öszvér lesz – ahol önműködően előbújó fellépő segíti a beszállást. A karosszéria 4,87 méter hosszú, a szélesség 1,95 méter, a magasság 1,85 méter, a tengelytávolság 2,84 méter.

Az utastérben mindenfelé monitorokat találunk, és a márka legújabb 3S-Cube elnevezésű informatikai rendszere is ott van a fedélzeten. Utóbbinak része a Smart Link nevű nanotechnológiás ablakbevonat, amelynek segítségével a sofőr az okostelefon segítségével aktiválhatja a jégtelenítő funkciót az üvegeken. A Safe Way az aktív biztonsági berendezéseket/segédeket tartalmazza, a Special Sense pedig a teljesen szabadon konfigurálható műszeregységet jelenti.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!