Magyarországon nem forgalmazzák a Peugeot 308 GTi változatát, amely 1,6 literes motorral és 270 lóerővel koronázta meg eddig a sorozatot. Az Euro 6d-Temp előírásra való átállás során részecskeszűrőt kapott ez a változat is, amelynek következtében újraprogramozták a vezérlőelektronikát, így a csúcsteljesítmény 263 lóerőre csökkent, a maximális nyomaték viszont 330 Nm-ről 340 Nm-re emelkedett. Fontos változás, hogy a saját tömeg 110 kg-mal növekedett, 1205 kg helyett már 1315 kg-ot nyom a mérleges az autó. A 0-100 km/h gyorsulás ideje változatlanul 6 másodperc és az állórajtos km-t is az eddigihez hasonlóan 25,3 másodperc alatt futja meg a Peugeot 308 GTi, a szabványos fogyasztás értéke viszont 6,0 l/100 km-ről 6,5 l/100 km-re emelkedett.