Az Alfa Romeo szerint kulcsfontosságú, hogy Lengyelországban gyártják a Milano szabadidő-autót, mert ezzel sikerült 10 000 euróval olcsóbban adni a járművet: az öntöltő hibrid indulóára 29 900 euró, míg az akkumulátoros-elektromos modellé 39 990 euró. Ennek köszönhetően lesz versenyképes a piacon a szabadidő-autó, ami kulcsfontosságú annak érdekében, hogy a márka sorsa egyenesbe kerüljön.

Azonban még nincs minden lefutva, hiszen Adolfo Urso, az olasz Ipari és Made in Italy miniszter (igen, az olasz hivatal nevében angolul szerepel a kifejezés) szerint nem is lehetne Milano néven árulni az új modellt, mert az nem Olaszországban készül. Eddig leginkább az élelmiszeriparban használták például a különleges sajtok védelme érdekében a jogszabályt, de jogilag semmi akadálya annak, hogy azt az autóiparban is érvényesítsék; miközben épp diverzifikálni akarja autóiparát Olaszország, közben a Stellantistól való függéshez is ragaszkodik. Kétséges egy jogi eljárás sikere, mert mi van, ha az Alfa Romeo ügyvédei arra hivatkoznak, hogy Texasban is van Milano nevű település és arra gondoltak-e a névadáskor…