Észak-Amerikában már három éves típus az arrafelé Rogue néven forgalmazott X-Trail, nálunk egy évvel később, 2014 júliusában indult hivatalosan a forgalmazás. Mindkét piacról igaz, hogy eddig csak egyszerű belső égésű motorokkal forgalmazták, a benzin-elektromos hibridet a japán piacon lehetett megvásárolni.

Most az észak-amerikai piacon elérhetővé teszik a hibrid változatot, első- vagy összkerékhajtással. Ennél a 2,0 literes, 141 LE/195 Nm teljesítményű benzinmotor mellett egy 41 LE/160 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajt, a 176 lóerő rendszerteljesítményű hajtás a továbbra is kínált, 2,5 literes 170 lóerős benzinmotor mellé érkezik a kínálatba. Európában nem várható ennek a hajtásnak a megjelenése, hiszen nálunk van dízel változat, és a lítium-ion akkumulátor miatt a hibrid csak ötüléses kivitelben létezik.

Elöl a korábbinál nagyobb méretű V alakú hűtőrácsot és új fényszórókat látunk, hátul bumeráng alakú fényt bocsájtanak ki a LED-es lámpák. Kicsivel több a króm a karosszérián, a 17, 18 és 19 colos felnik új megjelenésűek és van 3 új karosszériaszín. Az utastérben egy új kormánykerék és kárpitok jelentik a nagy változást, illetve az, hogy a korábban felár ellenében rendelhető elektronikus vezetési segédek immár gyengébben felszerelt modelleknél is az alapfelszereltség részét képezik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!