Mivel Kínában nagyon népszerű a Volkswagen középkategóriás autója, annak egyszerre több generációját is forgalmazzák, sőt, még a Škoda Superbet is ilyen néven – Passat Lingyu – kínálták. A legújabb fejlesztésű, B8-as generációhoz tartozó autót azonban nem kapják meg a kínai vásárlók, helyette a még mindig gyártásban lévő, Európában már leváltott autót frissítik fel az újdonság stílusában.

A kémfotók szerint a Magotan nevű típusnak az orrát igazítják az új megjelenéshez, az oldalfalhoz és a hátsó részhez már nem nyúlnak – épp csak a lámpabetéteket cserélték le. Műszakilag nem lesz változás, tehát kitart a vasblokkos egységek mellett a felfrissített Magotan, az 1,4, 1,8 és 2,0 literes négyhengeresek DSG-váltóval párosítva kerülnek a motortérbe. Az európai Passathoz képest a First Automobile Works által gyártott Volkswagen Magotan 79 mm-rel nyújtott tengelytávolsággal bír.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!