Kínában jelenleg olyan felállással van jelen az Audi, hogy a globális termékeket a FAW-Audi vegyesvállalat kínálja, míg a Kínára szabott autókat – lépcsős hátú Audi A7, Audi Q5 e-tron MEB-alapú villanyautó és Audi Q6 MQB alapú SUV – a SAIC-Audi vegyesvállalat készíti. Utóbbi együttműködést mélyítik most el azzal, hogy az Audi átveszi a SAIC által kifejlesztett, és jelenleg az IM Motor – a SAIC (54%), a Zhangjiang Hi-tech (18%) és az Alibaba (18%) vállalkozása – által használt villanyautó-alapot. Az ok prózai: az Audi nem tudja megvárni, hogy a Volkswagen konszern elkészüljön az SSP Scalable Systems Platform nevű villanyautó-alapjával, gyorsan akar új modelleket a kínai piacra dobni.

A SAIC által kifejlesztett, alumínium térvázat használó villanyautó-alap 2,8-3,2 méteres tengelytávolságú személy- és szabadidő-autók felépítésére alkalmas, a nagyfeszültségű rendszer 800 voltos, a vezetőtámogató rendszer 15 kamera, 12 ultrahangos érzékelő, 5 radar és 1 lézeres letapogató segítségével figyeli az autó környezetét. Az IM L7 személyautó és LS7 szabadidő-autó közös vonása, hogy a műszerfal tetején lévő szuperszéles monitor 2 részre osztott, és ezek egymástól függetlenül állíthatóak különböző magasságba. A szabadidő-autónál az ülések kialakítása lehetővé teszi az ágy kialakítását.