Prémium villanyautó-márkaként pozicionálják az az IM nevű kínai autómárkát, amelynek alapítója az Alibaba nevű kínai webáruház és a SAIC nevű autógyártó konszern. Egy szedánnal kezdenek majd, de rögtön utána érkezik a szabadidő-autó is. Az autó igazi műszaki csemegéket tartalmaz majd, a világítást például autónként 2,6 millió LED-pixel végzi – a töltésről való visszajelzést például animációval kapja az ember –, de alapfelszerelésként kapják a menet közbeni vezetéknélküli töltéshez szükséges adatpert a modellek, amelyek segítségével 11 kW teljesítménnyel tud energiát felvenni az akkumulátor, ami úgy 80 km/órás tempóig fedezi az energiafelhasználást.

Alumínium térvázra épülnek az IM autói, a felfüggesztés hangolását a Williams Advanced Engineering végzi, összkerék-kormányzás is van a fedélzeten. 15 kamera, 12 ultrahangos érzékelő és 5 radar pásztázza a környezetet és ad információkat a vezetőtámogató rendszereknek, és részben önvezetésre is képes lesz az autó – itt még a kínai kormányzat törvényalkotására várnak a fejlesztők, hogy pontosan milyen körülmények között aktiválhatják ezt a funkciót.

A műszerfalon négy nagy méretű képernyőt alkalmaznak, ezek közül három kerül egy közös panel mögé, a negyedik a két első ülés között található és a középkonzolt helyettesítő érintőképernyő. A prémium-jelzőnek megfelelően valódi bőrt, fát és fémet használnak a belsőnél, az oldalablakok kétrétegűek. Elöl-hátul egy-egy villanymotort hajt, a rendszerteljesítmény 544 LE/700 Nm, amivel az IM szedán 3,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. Akkumulátorból kétfélét kínálnak, 93 kWh kapacitás az alap, extraként 115 kWh lesz elérhető, utóbbival 874 km lesz az NEDC szerinti hatótávolság.