Sajnos rögtön azzal a rossz hírrel kell kezdenünk, hogy jelenleg nem áll a Renault-Nissan konszern szándékában a Sandero RS változatának piaci bevezetése Európában. Kifejezetten a dél-amerikai piacra készítik a forró ferdehátú változatot, ahol az egyébként a Dusterben is használt 2,0 literes szívómotort veszik alapul.

Ehhez nem nyúlnak, azaz marad a 142 lóerős teljesítmény, de mivel 1,1 tonnás saját tömegre számíthatunk, ez is bőven elég lesz. Az ötküllős könnyűfém felni, fekete tükörházak, LED-es menetfény és új hűtőrács-betét mellett – legalábbis az álcázott prototípusokon – a Clio RS kormányát látjuk. A 60 ezer realos megcélzott vételárral nem tudnak versenyezni majd a konkurensek, ilyen teljesítményt csak sokkal drágábban tudnak kínálni.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!