Kínában egy nappal az európai frissítés előtt bejelentették a SAIC-Skoda vegyesvállalat által gyártott Karoq frissítését, az 5 centivel nyújtott tengelytávolságú (a második sorban ülők javát szolgálja mindez) modellnél az első lökhárító aljára került egy toldat, és ezzel a végére is értünk a külső változásoknak. Belül már széria a vetített műszeregység, a központi érintőképernyő már 9,2 colos képátlójú, érintésérzékeny panelre cserélték a klímakonzol kapcsolóit. A korábbi négy felszereltség közül csak a két felsőt tartják meg (széria mindegyikben a panoráma üvegtető), egyedüli motorként a 150 lóerős 1,4-es TSI-t kínálják 7 fokozatú DSG váltóval és elsőkerékhajtással.

Ezzel szemben az európai modellnél teljesen átalakították az orr megjelenését, szélesebb lett a hűtőrács, a fényszóró formáját is módosították és LED-esre állították át, extraként mátrix LED-es egység is elérhető, módosították az alsó légbeömlőt. Karcsúbbak lettek a hátsó lámpák, újak a 17, 18 vagy 19 colos átmérőjű felnik, megnövelték a tetőspoiler méretét, az alsó burkolatot is kiterjesztették az üzemanyagtartály alá; mindezek eredményként 9%-kal javult a légellenállás. Ahogy eddig, ez után is választható Sportline változat, amelynél az első lökhárító alsó toldata a kínai modelléhez hasonló.

Az alapáron adott 8 colos helyett 10,25 colos képátlójú vetített műszeregység is kérhető, a központi érintőképernyő 6,5, 8 vagy legfeljebb 9,2 colos képátlójú, lecserélték a klímakonzolt. Az alap fejegység kivételével a 15 nyelven értő Laura digitális segéddel használható a hangvezérlés. Új a felárért választható Eco csomag, amelynél vegán, újrahasznosított anyagokból készítik a kárpitot – PET-palackokat hasznosítanak újra a szövethez.

Négytagú a motorválaszték, az összes motor már Evo-generációs. Az 1,0 literes turbómotor 110 lóerős (200 Nm), az 1,5-ös turbómotor 150 lóerős (250 Nm), a 2,0 literes turbómotor 190 lóerős (320 Nm), utóbbihoz alapáron jár a 7 fokozatú DSG váltó és az összkerékhajtás. A 2,0 literes TDI-nél kettős AdBlue befecskendezéssel tisztítják a kipufogógázokat, az alap teljesítményszint 115 LE (300 Nm), a nagyobb 150 LE (340 Nm), utóbbinál extraként kérhető az összkerékhajtás, amihez rögtön a 7 fokozatú DSG váltót is adják.