Meredekebb és nagyobb hűtőráccsal alakították át a Renault Master megjelenését (az immár Euro 6D-Temp tisztaságú 2,3 literes dízelnek több hűtőlevegőre van szüksége), a korábbi függőlegesen orientált fényszórók helyét a márkajellemző patkó alakú LED-es menetfényt tartalmazó darabok vették át. Még a fekete lökhárítós modelleken is ott a krómcsík, de a műszerfalon is ott vannak a csillogó részletek a szellőzőnyílásoknál, a kormányon. Az áttervezett műszerfalon nagyobb nyílt és fedeles tárolóhelyeket alakítottak ki, tartósabbak a kárpitok, felár ellenében az R-Link Evolution és a Media Nav Evolution fejegység is elérhető.

A használatot táblagép-dokkoló, vezetéknélküli telefontöltő könnyíti, a feláras tolatókamera nagyobb kijelzőt kap a belső tükör helyén, az oldalszél-segéd 70 km/órás tempó felett felével csökkenti a Master oldalirányú elmozdulását. A dízel a 2,3 literes dCi, amelyet SCR-katalizátorral tettek tisztába, a csúcsváltozat 180 LE/400 Nm teljesítményű, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy robotizált lehet, a szabványos fogyasztás változattól függően akár 1 literrel csökkent.

A Master Z.E. nevű akkumulátoros-elektromos változat bekerült az árlistába, a 33 kWh kapacitású akkumulátor legalább 80, legfeljebb 120 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, 7,4 kW-os falitöltővel hat óra alatt lehet feltölteni a telepet. A Zoe-ban is használt villanymotor 76 lóerős változata hajtja az első kerekeket és 10 0km/óra körüli csúcssebességet tesz lehetővé. Hat változatban (négy dobozos akár 22 m3-es raktérrel és két platós) kínálják az akkumulátoros-elektromos Mastert.