Afrikában meglehetősen nehéz körülmények várnak az autókra, hiszen rengeteg a nem kiépített út, és a karbantartás is meglehetősen nehézkesen megy számos helyen. A Mobius Motors megoldást szeretne találni ezekre a problémákra.

A Mobius One prototípus egy acél csővázat kapott, hátuljába egy kétliteres Toyota benzinmotort építettek, és felfüggesztését és egyéb mechanikai alkatrészeit is bontott járművekből szerelték ki. Úgy alakították ki az autót, hogy azzal a rossz minőségű utakon is nagy távolságokat lehet megtenni. A szélvédő polikarbonát, az oldalfal ponyva, és úgy alakították ki az autó hátulját, hogy akár nagyobb terhet is lehet vele szállítani.

Manufakturális módszerekkel készült a Mobius One - a képen tulajdonképpen az egész gyár látható Manufakturális módszerekkel készült a Mobius One – a képen tulajdonképpen az egész gyár látható

A Mobius Two prototípusnál az alumínium burkolólemezeket ponyvával váltják fel, csak egyliteres motort kap majd, egyébként marad az inkább célszerű, mint szép forma. Ha valamikor majd beindul a sorozatgyártás, akkor hatezer dolláros áron akarják majd piacra dobni a járművet – ez nagyjából a háromkerekű, motorizált riksák ára, azoknál azonban többre képes a Mobius.

Nem szép, de célszerű a Mobius otors alkotása. A második prototípus alumínium helyett ponyva karosszériát kap Nem szép, de célszerű a Mobius otors alkotása. A második prototípus alumínium helyett ponyva karosszériát kap

A csőváz miatt a későbbiek során is könnyen lehet majd javítani az autókat, amelyeket végszükség esetén bontott alkatrészekkel is életben lehet majd tartani. A tervek szerint 2012-ben indulhat a sorozatgyártás, de hogy megvalósul-e, még nem biztos. Egyelőre adományokat várnak a www.mobiusmotors.com-on, hogy folytathassák a munkát.