A Bugatti Chiron alapján készült még 2019-ben a Super Sport 300+ elnevezésű változat, amely 490,48 km/órás sebességrekordot ért el, majd érkezett 2020-ban a Pur Sport, aminél a vezethetőségre helyezték a fő hangsúlyt. Most, 2021-ben a Chiron Super Sport van soron, amelynél a korábbi két különleges modell jó tulajdonságait akarják ötvözni. Mindössze 60 példányt készítenek ebből az adók nélkül 3,2 millió euróba kerülő modellből.

A karosszéria a végsebesség-rekordra optimalizált változatról származik, beleértve az első kerekek feletti kerek szellőzőnyílásokat, egyediek az öt Y-küllős alumínium felnik. Az utastérben az alapmodellből származó, polírozott alumínium kapcsolókat és luxusfelszereléseket találjuk a legfinomabb bőrkárpit kíséretében, így közúti túrákon is lehető legnagyobb kényelemben töltheti a km-eket a sofőr és utasa. A 8,0 literes négyturbós W16-os 1600 LE/1600 Nm-rel kerül az autó hátuljába, módosították az olajpumpát, a feltöltőket és a hengerfejeket; a leszabályozási fordulat 7100/percre emelkedett, a maximális nyomatékot pedig szélesebb (2000-7000/perc) tartományban tudja.

A végsebességet azért kell 440 km/órában korlátozni, mert a kényelmes futómű-beállítással ennyit tartanak biztonságosnak a mérnökök. A rend kedvéért a 0-200 km/óra gyorsulás 5,8 másodpercig tart, a 0-300 km/óra sprint megvan 12,1 másodperc alatt, a 0-400 km/óra gyorsulásról annyit mondanak, hogy 7%-kal hamarabb megvan, mint a sima – csak 1500 lóerős – Chiron esetén.