Az Opel kínálaton belül elsőként a kisautó kapja meg a 48 voltos öntöltő hibrid hajtás, a Corsa Hybrid esetén továbbfejlesztett 1,2 literes turbómotor (lágyhibrid rásegítés, változó geometriájú turbófeltöltő, változó szelepvezérlés, Miller-ciklus szerinti működés) és villanymotor hajt be egy 6 fokozatú duplakuplungos váltóba. A vezérléssel együtt a váltóházba épített villanymotor önmagában is képes mozgatni az autót, de erre csak rövid ideig képes a mindössze 432 Wh kapacitású, a bal első ülés alá beépített akkumulátorral – ezt a villanymotor tölti fel úgy, hogy lassításkor energiát termel vissza.

A rendszerteljesítmény (100 LE/205 Nm és 136 LE/230 Nm) megegyezik a benzinmotor teljesítményével, hiszen a 28 LE/55 Nm teljesítményű villanymotor alacsony fordulaton segít, önmagában csak legfeljebb 30 km/órás tempóra tudja felgyorsítani a kisautót. Egyelőre csak az Opel Corsa Hybrid 100 lóerős változatának közölték a szabványos fogyasztását, ami 4,7-4,6 l/100 km, ez 15%-kal alacsonyabb a jelenleg – még, a Hybrid érkezésével megszűnik – elérhető, 8 fokozatú automatikus váltóval szerelt 100 lóerős Corsa 5,5-5,4 l/100 km-es értékénél. Különösen városi forgalomban ígér jelentős üzemanyag-megtakarítást az Opel.