A világpremier előtt megmutatta a Škoda az MQB Evo műszaki alapra épülő új csúcsmodelljeinek műszerfalát, így végre pontos képet lehet alkotni az okostekerőkről, amelyről eddig csak szóban tudtunk mit mondani az álcázott Škoda Superb és Škoda Kodiaq prototípusok vezetése után. A szabadidő-autónál az elektronikus rögzítőfék kapcsolóját a kormánytól balra helyezik el, ezért annál a két első ülés közötti konzol teljes egészében tárolóként hasznosul, a laposabb személyautónál a két első ülés között találjuk a rögzítőfék kapcsolóját. Emiatt a Superb csak 1, a Kodiaq 2 darab indukciós telefontöltőt (15 W) kínál, az USB-C töltők minden esetben 45 W teljesítményűek.

Noha a monitor miatt nincs rá szükség, a Superb műszerfalán azért van még műszeregység-árnyékoló, mert az opciós fel-a-fejjel kijelzőnek a kivetítőjének beépítése ezt megköveteli, a Kodiaqnál erről lemondhattak az eltérő geometria (szélvédő dőlésszöge, vezető fejének helyzete, műszerfal magassága) miatt.

Visszatérve az okostekerőkre, az kifejezetten a cseh mérnökök megoldása a túlzottan érintőképernyő-központú kezelésre, a VW konszern többi márkája nem kapja meg. A három darab forgókapcsoló mindegyike színes kijelzőt tartalmaz, a szélsők a megfelelő oldali klímafunkciók állítására szolgálnak, a középsőre pedig 6 funkcióból legfeljebb 4-et lehet felprogramozni – váltani minden esetben a kapcsoló megnyomásával lehet. Itt találjuk még a szélvédők páramentesítésére, a belső keringtetés és az automata klímaműködés aktiválására szolgáló gombokat is.