Ránézésre meghízott a Panda, de ez csak optikai csalódás. A valóságban a Fiat minautója 3,65 méter hosszú, 1,64 méter széles és 1,55 méter magas. A növekedés látszata az új formának köszönhető.

Hogy ne érje csalódás az autóba beülőket, a Fiat teljesen új üléseket tervezett, amelyek keskeny támlája egyrészt az utastér térkínálatára van jótékony hatással, másrészt kategóriájának legnagyobb csomagtartóját ígérik – a pontos adattal még adósak az olaszok. A színes elemekkel tarkított belső tér a korábbinál kellemesebb hangulatú.

Sokkal pofásabb lett a műszerfal - a képen nem egy alapváltozat látható. Később a kéthengeres motorokhoz dupla kuplungos váltó is lesz Sokkal pofásabb lett a műszerfal – a képen nem egy alapváltozat látható. Később a kéthengeres motorokhoz dupla kuplungos váltó is lesz

Műszakilag nincs nagy változás, elöl MacPherson rugóstagos, hátul torziós hidas a felfüggesztés, később lesz összkerékhajtású változat is, amely minden valószínűség szerint az eddig is használt hajtásláncot kapja. A biztonság terén hatalmas az előrelépés, alapfelszerelésként négy légzsákot kap a Fiat Panda, extraként pedig olyan városi fékasszisztens is rendelhető lesz, amely radar segítségével figyeli az autó előtti forgalmat, és 30 km/órás sebesség alatt képes elkerülni a koccanásokat.

Több a hely a keskenyebb támlák miatt, a csúcsváltozatban 3D-s a kárpit Több a hely a keskenyebb támlák miatt, a csúcsváltozatban 3D-s a kárpit

Az alapmotor az 1,2 literes, 69 lóerős négyhengeres, a következő szint a 0,9 literes, kéthengeres szívómotor 65 lóerővel és motorleállítóval. A legerősebb benzines a 0,9 literes, kéthengeres turbómotor 85 lóerővel. A földgázas modell 0,9 literes, 80 lóerős kéthengeres turbómotort kap, az autógázos Panda 1,2 literes, 69 lóerős négyhengeressel jön. Egyedüli dízelként az 1,3 literes, 75 lóerős négyhengeres lesz választható.