A Lamborghini V12-es megjelenésekor menetirányba építették azt be az autók orrába, a Miura számára keresztbe fordították azt, majd a Countach-nál kezdték alkalmazni azt a megoldást, hogy hátrafelé néz az erőforrás: az 1-es henger az autó hátulja felé van, a váltó pedig előre található, a két ülés között. A márka egyelőre névtelen, LB744 kódnéven emlegetett új szuperautójánál visszafordítják a helyes irányba a 6,5 literes V12-es szívómotort, tehát az ülések mögött található az 1-es henger, és az autó hátuljába építik be a saját fejlesztésű 8 fokozatú duplakuplungos váltót; az teszi lehetővé ezt, hogy az összkerékhajtás immár virtuális, tehát az első kerekeket villanymotorok hajtják.

Teljesen új fejlesztés a 6,5 literes V12-es szívómotor, aminek a tömege 218 kg – ez 17 kg-mal könnyebb az Aventador motorjánál –, legnagyobb teljesítménye 825 LE 9250/percnél, nyomatéka 725 Nm 6750/percnél, és ehhez 9500/perces leszabályozási fordulat tartozik. A korábbi blokkhoz képest teljesen új a hengerfej és az égéstér, 11,8:1-ről 12,6:1-re növelték a kompresszióviszonyt, a szívó- és kipufogóoldalon is javítottak a gázáramláson. Mivel az élmény meghatározó része, a megfelelő motorhangra is odafigyeltek a mérnökök. A motorblokk mögé keresztben építik be a Lamborghini által kifejlesztett 8 fokozatú duplakuplungos váltót, amelynek a tömege 193 kg – ebben már benne van az egyik villanymotor is, ami az önindító szerepét is ellátja, illetve generátorként is működik szükség esetén.

Utóbbiból még kettő van elöl, ahol egy-egy kereket hajtanak, ugyanarról a 18,5 kg tömegű egységről van szó minden esetben, aminek 150 LE és 150 Nm a teljesítménye. Az energiaellátást egy 3,8 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor biztosítja, amelyet az ülések közötti alagútba építenek be, ennek töltését konnektorról, fali töltődobozról (a 7 kW-os fedélzeti töltővel fél órás töltési idő) vagy épp a benzinmotorról lehet megoldani, ilyenkor a generátorként működő hátsó hajtómotor 6 perc alatt tölti fel a telepet. A rendszerteljesítmény 1015 lóerő, a rendszernyomaték 1075 Nm – nem rossz a márka első, plug-in hibrid hajtással szerelt autójától. További részletek, köztük menetteljesítmény-adatok hamarosan várhatóan a Lamborghini új szuperautójával kapcsolatban.