Japánban már fél évvel ezelőtt bemutatkozott az arrafelé Fit néven forgalmazott Jazz felfrissített változata, amely most megérkezett Európába is – mármint a sportosabb változat, hiszen mi nem kapjuk meg a fényűző felszereltséget. A Crosstar nevű, szabadidő-autós körítésű változatnál új a feláras Fjord Mist kék szín, mindegyik megkapja az új üléskárpitot.

Az Elegance és Advance felszereltségek mellé érkezik az Advance Sport nevű modell az egyedi lökhárítóival, a műbőr/hasított műbőr kárpittal, a csak itt választható Urban Grey szürke színnel, az áthangolt felfüggesztéssel (elöl 8%-kal lágyabb, hátul 20%-kal merevebb rugók, keményebb lengéscsillapítók), átprogramozott gázpedál-karakterisztikával (6300/perces kapcsolási fordulat, élénkebb gázreakció).

Továbbra is csak öntöltő hibrid hajtással árulják Európában a Honda Jazz-t, de megnövelték annak a teljesítményét. Az 1,5 literes szívómotornál 107 lóerőre növelték a teljesítményt, a nyomaték változatlanul 131 Nm, a hajtó villanymotor teljesítményét 122 lóerőre növelték, az alapvetően generátorként használt villanymotor 106 lóerős (ennyi teljesítményt tud árammá alakítani), a szabványos ciklus szerint a CO2-kibocsátás 102 g/km, az Advance Sport kivitelnél 106 g/km; ez az ára annak, hogy magasabb fordulaton dolgozik a belső égésű motor. A normál változatoknál a finomabb működés érdekében hangolták át a hajtás működését.