Lényegében a Volkswagen Polo esetén korábban bejelentett technikai változások zajlanak az Audi A1-esnél is annyi különbséggel, hogy a prémium-kisautóból hiányoznak a leggyengébb erőforrások.

Benzines fronton nagy változás, hogy nincs többé 1.2 TFSI, ennek helyére jön a háromhengeres 1.0 TFSI talán 95 lóerős teljesítménnyel – a sajtóanyagban az „előzetes” jelző szerepel ezen a helyen. A másik új fejlesztésű háromhengeres az 1.4 TDI 90 lóerővel, ami normál és ultra változatban is elérhető, utóbbinak 3,4 l/100 km a szabványos átlaga. Az A1-es összes erőforrásához kérhető 7 fokozatú DSG váltó, az 1,8 TFSI-hez (192 LE) alapáron ezt adják. Az S1-es változatlanul 231 lóerős 2.0 TFSI-t és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltót kap.

A technikai változásokhoz tartozik még, hogy immár elektromos a kormányszervo. Az eddiginél 2 centivel lett hosszabb a karosszéria, új színek és akár 18 colos felnik is rendelhetőek. Maradt az eddigi design vagy sport line, de az active kit megrendelésével még több egyedi kiegészítővel lehet azokat ellátni. Az MMI navigation plusz kiegészíthető internetes kapcsolattartásra képes modullal, ami egyben wifi modemként is működik.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!