Két évvel ezelőtt dobták piacra a SAIC és a GM együttműködésében üzemelő Wuling márka Mini EV nevű villanymotoros mikroautóját, amely azóta Kína legnépszerűbb villanyautója lett évi negyedmilliós értékesítéssel. Az olcsó (a 18 változat listaára 1,9-4,3 millió Ft-nak megfelelő jüan között mozog) autónak rengeteg rajongója van, akik sok pénzt költenek annak átalakítására – a gyár saját maga készített például 6 kerekű pickupot –, ők örülnek majd igazán a 2021 tavaszán megmutatott kabrió tanulmány most bejelentett szériaváltozatának.

Korlátozott darabszámban készül a vászontetős változat, első körben például csak jelentkezéseket fogadnak, amelyek közül aztán majd kisorsolják azokat, akik vehetnek maguknak egy-egy példányt – a vételárat nem közölték, könnyen lehet, hogy a jelenlegi legdrágább modell duplájáról van szó. A kabrió kivitelt csak az elérhető legnagyobb teljesítményű hajtással adják, ami 41 LE/110 Nm-es hajtómotort és 280 km-es hatótávolságot lehetővé tevő 26,5 kWh kapacitású akkumulátort jelent, és itt szériában adják az egyébként feláras dupla légzsákot is.

A tetőről annyit mondanak, hogy az félautomata működésű (talán arra utalnak, hogy kézzel kell beakasztani azt a szélvédőkeretbe?), és kétféle – egyébként új – belső hangulat közül választhat az ügyfél, vörös-fekete vagy fehér-fekete a műszerfal és a kárpitozás, a karosszéria tengerkék, smaragdzöld vagy fekete lehet.