A Jaguar/Land Rover konszern nemrég közölte a jövővel kapcsolatos terveit, miszerint, 2025-től már csak villanyautókat gyártana a Jaguar márka, a Land Rover/Range Rover pedig 2039-ben szabadul meg a belső égésű motoroktól. Azonban egy aprócska dolog még hiányzik ennek a tervnek a végrehajtásához, mégpedig egy megfelelő villanyautó-alap, amelyre felépítheti autóit a Jaguar márka. Készek arra, hogy kifejlesszék a saját technikájukat, de mivel a márka terveiben évi legfeljebb 100 000 darabos értékesítés szerepel, a méretgazdaságosság okán észszerűbb lenne nekik társulni egy partnerhez. Jelenleg is több szereplővel folynak a tárgyalások, Thierry Bolloré szerint a legfontosabb szempont, hogy a Jaguarok egyedi megjelenését meg tudják őrizni, ami egy normál autótól eltérő arányokat jelent. Arra is fel vannak készülve, hogy házon belül kell elkészíteniük az új padlólemezt, ebben az esetben a fajlagosan magasabb költségek miatt az egész márkát feljebb pozicionálják.
Közben tovább folytatják az MLA nevű Modular Longitudinal Architecture nevű műszaki alap fejlesztését, amelyet a Land Rover és Range Rover márka típusai számára készítenek, annál évi 400 000 autóra állítják be a megtérülési költségszintet.