Luxusmárkaként határozza meg magát az újonnan alapított brit Caton műhely, amelynek egyik specialitása lesz a régi autók modernizálása. A sort az Austin-Healey 100-as nyitja, egészen pontosan a Healey by Caton elnevezésű roadster. Egy eredeti karosszéria digitális felmérését követően tökéletesítették a megjelenést, nagy szellőzőnyílások kerültek az első sárvédőkre, az illesztési rések egyenletesek és vékonyak. Új a váltóalagút, hiszen az eredeti 3 fokozatú helyett már 5 fokozatú váltót használnak, az utastér helykínálatán is javítottak azzal, hogy megszabadultak a vászontetőtől – a Caton 1,8 méter alkalmazottja az eredeti autóban alig fér el, a modernizált kivitelben pedig a végállásnál előrébb kell húznia az ülést.

Nincs rádió, hogy semmi ne vonja el a vezető figyelmét, de van két USB töltő-csatlakozó. Nem csak a tető hiánya utal arra, hogy napfényes időjárásra szánják az autót, de az a tény is, hogy nincs fűtés. Az ajtózsebeket megnövelték, hogy ott palackok is elférjenek. Az eredeti, 2660 köbcentis négyhengerest alapul véve építik meg a 1954 köbcentis négyhengerest, amelynek 185 lóerős teljesítménye több mint kétszerese az eredetinek, a nyomaték 264 Nm. A motort az évtizedek óta Austin-Healey versenyautókkal foglalkozó J.M.E. műhely építi, az ő tapasztalataik alapján erősítik meg a karosszéria szerkezetét, és módosítják a kormányzást és a felfüggesztést, elöl 4, hátul 3 dugattyús nyergek szorítják a tárcsafékeket. Egyedi igények alapján építik a Healey by Caton autókat Coventryben, a megrendelő bármikor meglátogathatja a műhelyt és módosíthatja a járművét – ez minimum az alaphangon 600 000 fontos, azaz 272 millió Ft-os vételár tekintetében.