Épp csak 2022 októberében indult az akkumulátoros-elektromos iX1-es szabadidő-autó forgalmazása, tehát a bajorok szótárában LCI (Life Cycle Impulse, azaz életciklus-impulzus) jelzéssel szereplő modellfrissítésre még várni kell egy keveset, azonban a BMW-nél megtalálták a módját annak, hogyan tudnák olcsóbbá tenni az autó előállítását. Mostantól kezdve már nincs klasszikus, krómpálcás vese az iX1-eshez, immár a világ minden részén a korábban az eDrive20 alapváltozatnak fenntartott és a kínai nyújtott tengelytávolságú modellhez adott ezüst rácsmintás fényezett panelt használják. Ettől már egyértelmű lesz, hogy az akkumulátoros-elektromos változatot látja az ember – nem minden piacon van olyan segítség, mint a nálunk adott zöld rendszám –, a gyártás is olcsóbb lett, és nem utolsósorban a frissebb BMW iX2-eshez igazodik az iX1. Hivatalosan nem adtak hírt a változásról, de a webes konfigurátorban már az új vesékkel mutatják a villanymotoros szabadidő-autót.