Európában nem várható a Hiace visszatérése, mifelénk a Stellantis-együttműködést terjesztik ki, jövőre a nagy méretű 3,5 tonnás össztömegű haszonjárműre is (Jumper/Ducato/Movao/Boxer), miután újabb modellfrissítést és nagyobb teljesítményű/hatótávolságú elektromos változatot kap. Japánban azonban az aktuális Hiace-ből készítenek villanyautót, amelyet nem a Toyota autógyár, hanem a Toyota Auto Body állít ki. A 2019-ben piacra dobott típusnál az A oszlop előtt teljesen új karosszériát készítettek, megnyújtották és befalazták az orrot, hogy javítsák a légellenállást. A raktér mérete nem csökken a padló alá beépített akkumulátor miatt, a hasmagasságról nem közöltek értéket. Egyelőre korai tanulmányról van szó, nem közölték, mekkora kapacitású akkumulátorral, milyen hajtómotorral valósítják majd meg a Toyota Hiace BEV típust.