A Dodge Demon csak egy évig volt választható, de annak a motorját aztán – 840 helyett „csak” 797 lóerős teljesítménnyel – visszahozták a Hellcat Redeye kupéban. Utóbbi alapján készítették el a 2020-as Challenger Super Stock modellt, amelynél mindent a negyedmérföldes gyorsulásra optimalizáltak. A 6,2 literes kompresszoros V8-as teljesítménye 807 lóerő ebben az esetben, a maximális nyomaték 958 Nm.

A nyolcfokozatú automatikus váltó nem változott, de a kapcsolási fordulatot 6300 helyett 6400/percre emelték, a részben önzáró differenciálmű az egyébként feláras 3.09:1-es végáttételt kapja. Elöl hat- helyett négydugattyús féknyergeket használ a Brembo fékrendszer, mert a gyorsulási verseny végén csak egyszer kell nagyot fékezni, azaz nem tartós versenypályás használatra optimalizálták a rendszert. Track mód aktiválásakor az elektronikus lengéscsillapító elöl lágy, hátul feszes állásba kapcsol, és egészen addig így marad, amíg padlógázt ad a sofőr, ha elveszi a gázt, akkor visszaáll a normál – mind a négy keréknél feszes – lengéscsillapító-beállítás.

Természetesen a kerekeket is kicserélték, a 18 colos felnikre utcai használatra engedélyezett semi-slick Nitto NT05R gyorsulási abroncsokat szerelnek. A 0-96 km/óra gyorsulás 3,25 másodpercig tart, a negyedmérföldet 10,5 másodperc alatt futja a Dodge Challenger SRT Super Stock 211 km/órás végső sebességgel. A csúcssebességet elektronika korlátozza 270 km/órában azért, mert ennyit engednek a Nitto abroncsok.