Kínában a nagy köbcentis külföldi autókat terhelő extra adók miatt nagyon drága az Aston Martin DBX, ezért ott már nem csak a 4,0 literes V8-as biturbóval rendelhető a britek szabadidő-autója, de a szintén a Mercedes-AMG-től származó 3,0 literes soros 6 hengeres turbómotorral – még így is 1,898 millió jüan, azaz 95,8 millió Ft az alapár.

A teljesítmény 435 LE (5900-6100/perc), a maximális nyomaték 520 Nm (1800-5500/perc), a váltó a németek 9 fokozatú automatája. Az első differenciálművet az olajteknőben helyezik el, így egyenlő hosszúak az első féltengelyek (hajtási befolyás csökkentése), a kardántengely karbonból készül, a hátsó differenciálmű elektronikusan vezérelt zárású. Az Aston Martin DBX Straight Six 5,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órás tempóra, a csúcssebesség 259 km/óra. A 21 colos felnik mögött elöl 410, hátul 390 mm-es féktárcsák találhatóak, elöl hatdugattyús nyergeket használnak. Mielőtt elkezdene terjedni a globális piacon a soros 6 hengeres motor, az Aston Martin DBX-kínálat egy növelt teljesítményű (639 LE/900 Nm) V8-as motorral bővül.